Sond-dragning...

Idag har Jocke varit uppe hos Berit ich Fribbe med Ninni och tvättat.
Då passade jag på att städa köket och fixa i Ninnis rum.
Det ahr inte varit mycket ork till att blogga nu dessa dagarna och när jag har varit på väg att göra det så har det kommit saker emellan.
Men imorgon tänkte jag lägga ut lite nya bilder, vi har ju haft besök av familjen som träffat Ninni och det är ju förevigat. :)

Just nu väntar jag på att Åse från Neo-avdeliningen ska komma, inom en 45 minuter. För lille skruttungen Ninni har dragit sin sond.
Precis när det va dags för mat med, givetvis...så hon har fått amma vad hon orkat, men riktigt mätt har hon inte blivit. Hon somnade, men börjar nog vakna nu igen, så jag ska se om hon orkar lite till...
Det är dags för mat igen om ca en timme, så hon klarar sig nog tills dess om inget annat.

Snart kommer Jocke hem ,han har varit och hjälpt Ljungvall med en bil. Han är och handlar nu och ska göra köttfärsås när han kommer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0