Sjusovare

Sitter här i soffan och väntar på att Jocke ska vakna....zzzz...zzz..
Ninni sa ifrån att hon va hungrig, så det va upp och ge henne mat. Vidare till köket, gav hundarna mat och sen va det lika bra att diska.
Ut med hundarna och ja, nu sitter jag här ju.
Jocke gav mig flertimmarssömn innan!!!
Jag hörde Ninni, men sen gick Jocke upp och gav henne mat. Så skönt det va då!!!
Tack Hjärtat!!

Igår blev det poker efter maten. Det va så gott, så länge sen jag åt thaimat, jag åt kycklingspett med jordnötssås. Mums!
Mattiat kom med, så va va iaf fyra som spelade. Jag åkte först, Jocke slog ut mig...han satt på en kåk. Jaja.

Idag ska vi iväg och handla. Vi måste verkligen fylla på i varenda vrå med lite allt möjligt. Så så fort jag får liv i mannen ska vi nog ge oss iväg. Ska se om Ljungvall kommer, han försvann på nån fest igår, om han kan ta hundarna. Annars får vi höra om kanske Emma eller Frida har lust att va här så länge.

Sen kommer en saknad person ikväll...Henke! Vi har inte träffats så mycket den sista tiden, men han skulle komma ikväll. Så kul!!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0