Såja!

Nu har jag matat Ninni, är själv mätt efter att Jocke gjort en god middag, köttfärsfyllt fransbröd och nu sitter jag här och har en stund så att jag kan uppdatera lite :)

Sedan vi kommit hem har dagarna bestått av besök och och fix här hemma. Jocke har varit iväg och fixat med Ljungvall, de svetsar och donar och kör lite skrot.
Jag har börjat med Ninnis rum lite mer, ordnat med kläder och farmor har lämnat en byrå till Ninni :)
Tack farmor!

Idag har jag viisserligen inte gjort något av nytta mer än att jag har bakat frukostbullar. De blev bra och jag ska göra en sats imorgon med så vi har i frysen till senare.
Mamma kom och hälsade på, vi fikade och snackade, hon hade köpt en filt, sängkläder och lite annat smått och gott till Ninni.
Sen kom Ingegerd in och tog kaffe och bulle hon med.
Vi snackade en massa och tiden bara rullade på. Hur trevligt som helst med en sån slappeeftermiddag!
Ninni har inte varit så aktiv idag...Jocke frågade igår om jag ville att han skulle ta Ninni under natten så jag kunde få sova. Japp, det hade varit skönt...Men Jocke har linte fått sova något, för Ninni har haft sin första bråkiga natt och hållt pappa sin vaken.
Stackars pappa Jocke. Han ligger och vilar en stund nu och det gör ha helt rätt i, han ska iväg med Ljungvall imorgon med och slita.

Ja, som sagt, det har varit besök under de senast dagarna och givetvis har kameran varit framme :)






När vi kom hem tog pappa och Ninni den första vilan tillsammans :)
Den synen har jag längtat efter att få se, så mysigt :)






Ingegerd fällde en liten tår vid hälsandet :)






Skönt att få träffa farmor igen :)






Hej Frida! Det blev så mysigt och avslappnat så det sprakade i baken..






Ljungvall tog det chill i sin säng.






Hej igen!






Storebror Atlas är glad för Ninni, han har full koll och är så duktig, ligger gärna såhär och tittar på vad som händer.






Kollar så allt är ok.






Morfar får äntligen träffa lilla Ninni :)






Emma kom med in och hälsade på :)






Sen mys med pappa :)






Chill i soffan i mysiga Tummen-filten






Mattias låg och mös med Ninni en stund






Jessica kom och hälsade på, ses snart igen hoppas jag :)






Somnat hos mamma med snuttedogen i handen som farmor och farfar köpt :)






Supermysigt! Koll på nappen ska man ha tidigt :)

Natti natti...







Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Tummenfilten är verkligen en supergosfilt! =)

2009-01-15 @ 21:26:27
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0