Röntgen svar

Ja, då va svaren från röntgen kommen och allt såg bra ut, så de mediciner Ninni fått för det är nu borta de med!
Det går ju som på räls detta :-)

Tröttheten påminner sig rätt mycket idag, det märks att det blivit få timmar per natt nu, känner mig trött och lite seg. Men det går det med, det jag har att göra här är ju att ta hand om snuttan så jag kan ju alltid vila lite med henne när hon ätit om jag vill.
Vi hade faktiskt mysmorgon idag, jag och Ninni. När hon skulle ha mat vi 5-tiden i morse, så fick hon kmma och ligga hos mig i sängen, sen somnade vi gott och sov tills det va dags för nästa måltid. Hur mysigt som helst!

Nu kom matleveransen, så nu ska jag byta på Ninni och se till så hon blir mätt och belåten :)

Saknar Dig Bajb!!!
Ge dogsen en puss från mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0