Nyårsfaton...

Nja, kvällen fortsatte inte i nån lugn takt igår ändå.
Vi satt här och tyckte det va pest en stund att bara sitta här och glo på självaste nyårsafton. Så vi klädde upp oss lite och körde upp till Berit och Fribbe igen minsann.
Det va sååå mycket trevligare att va där och fira. Fira ska man ju göra.





Tada :)






Min man är stilig han!






Det spelades lite spel när vi kom upp.






Hmm, Ingegerd...geniknölarna knakar ;-)






Berit hade lite hål i hakan :)






Sen va det dags att sjunga lite SingStar med Abba låtar :)
det skrålades från alla håll och kanter och mycket skratt blev det.






Frida lallar på, vi va i ett lag och jag tackar henne för vinsten :)






Jocke tar en öl innan han ska ta tag i micken.






Rock on med moster :)






Mr Fribbe tar det väldigt chill under tiden :)



Sen va det dags för raketer och 12-slaget. Raketerna flög och fina va de, några bra bilder blev det dock inte.
Bubbel dracks och det nya året välkomnades.








Berit och sonen efter 12-slaget, men sonen kommer nog inte ihåg detta, det slank ju ner en del bubbel :)


Sen avrundade vi, Jocke och Mattias som också hade kommit upp gick på en fest och jag gick hem för att pumpa och sova.
Som vanligt har jag ju svårt för att sova ordentligt när Jocke inte är hemma. Men typiskt nog, när jag väl nannar in lite fint, så ringer Jocke. Jag försöker somna om, men då ringer han igen, ca efter en timme. Då är han och Mattias på väg hem till oss och vill se om Mattias hund och Tisha går ihop trots att de båda är tikar.
De kom hit pch det visade sig gå hur bra som helst, iaf från Tishas sida, Nalana va lite avaktande och lite bitchig, men accepterade sutiationen. Så träffas de mer, så skulle det nog gå hur bra som helst.
Atlas viste inte riktigt vad han skulle göra eller vart han skulle ta vägen, två töser i samma rum...nice :)
Sen gick Mattias igen, Jocke åt lite och kom och la sig. Han mummlade och babblade lite och låg nästan på mig...där somnade han...och när han är full och somnar så sover han verkligen.
Efter minst en halvtimme efter att Jocke somnade hade jag fått honom att flytta sig på pass att jag inte längre låg inkilad mellan honom och soffryggen. Då kunde jag med somna :)


Önskar er alla en god fortsättning och en riktigt gott 2009!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0