Nu e de natten

Jahapp. Då sitter man här igen och är inte direkt trött, trots att klockan snart är 2 på natten. Dygn finns inte längre, jag sover sammanlagt 3-4 timmar under natten eller morgonkvisten och konstigt nog är jag inte så trött under dagen och som nu.
Men men, det går ju det med.

Jocke kom in och hälsade på en stund innan. Happy blev ju jag. Han hade köpt med sig gottis med och semlor!
Inte alls fel ska jag säga, hur najs som helst.
Vi åt lite gott och tog en kopp kaffe, sen vilade vi en stund och som vi somnade! Det va ju så skönt att få ligga och känna Jocke hålla om mig, så inte så konstigt att man somnade gott :)
Men sen när vi vaknade till igen va han tvungen att köra hem, så det va ju lite synd.
Men, nu får vi ju snart komma hem. Det känns faktiskt lite bättre när vi har en dag man kan räkna ner till, det är två dryge dagar kvar, sen är det baj baj Lund och hem hem till kära Hörby.

Ninni ligger här i sin säng brevid min säng och nannar så gott och knorrar lite då och då. Massa konstiga söta små ljud har hon för sig :)
Hon ska snart ha mat igen, sen ska jag se om jag kan somna efter det så att jag får nån timme iaf.

Så vi hörs imorgon igen gott folk.

Bajbaj



Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej Anna!

Skönt att allt är bra med Ninni.

Kommer ni hem nu till helgen, så hoppas vi att få träffa lilla Ninni=)

2009-01-09 @ 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0