ZGZ

Ok, nu har jag varit och klippt mig.
Jag har äntligen hittat frisören jag är nöjd med och inte kommer släppa!!
På Studio ZGZ at no. 1 och Stefan som han heter som har det. Fick ett kanonintryck direkt, härlig miljö och en avslappnad man som inte direkt såg ut att vara frisör vid första ögonkastet.
Men det kändes tryggt att sätta sig i stolen och han visste vad han gjorde, det märktes. Han fixade till håret och gav mig tips för att få håret ännu bättre. Nästa gång ska jag fixa färgen lite med:)
Jag är fast, det är första gången jag lämnat en frisör och vill komma tillbaka.
Kanon!!
Tack mitt Hjärta för pressenten!





Kommentarer
Postat av: TinaFeuk

Bilder tack!!!! Vill ju se hur du ser ut förstår du väll;)! Har du klippt mycket? Jag var och klippte mig igår och blev oxå helnöjd. Har inte haft någon fasst frisör sen jag lämnade Hörby, men nu e jag fasst!!!! Kram

2009-02-28 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0