ÖNSKELISTA

Hihi, det va länge sen jag skrev en önskelista.
Men det är ju så att jag fyller år nu den 21 februari, hela 26 år blir jag.
Hmm...det va nästan bättre när man kunde säga att man skulle bli 25, för nu är nästa större födelsedag 30 ju och då blir det ju bara värre och värre siffror efter det.
Men va f:n, det är ju bara siffror. Ja, det ska jag nog fortsätta se det som, siffror, ingen ålder, för man är inte äldre än vad man gör sig till. Och jag tänker inte bli gammal och gaggig i låga siffrors sätt.

Nåja, här kommer iaf en önskelista ( känner mig inte så gammal när jag skriver en sån, hehe )

  • Laddningsbara battreier till kameran
  • Bärsjal (begagnade är billigare, nya kostar ju skjortan!)
  • Fräsigt diskställ
  • Pressentkort på IKEA
  • Hårklippning
  • Pressentkort på H&M

Ja, det är vad jag önskar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0