Mys, bad, hopp och dusch

Maten blev hemlevererad av chefen, vilken lyx man har :) Vi käkade och blev mätta och sen kollade vi film och mös med Ninni. Men innan filmen tappade vi upp ett bad till Ninni. Det tyckte hon va hur skönt och mysigt som helst. Nu är hon ren och fin och luktar gott :-)
"Patrik 1,5" en svendk komedi...men hur den kan kallas komedi, ja det förstår jag inte riktigt, men bra va den. Kanske lite halv seg i början och man kunde nästan räkna ut hur den skulle sluta senare, men bra ändå och man ville ändå veta hur det skulle gå.
Mitt i filmen blev det dock ett avbrott. Jocke satt och höll på som han kan, pilla och peta på en "hopp" "hopp" och tycker det är hur kul som helst. Sen fick jag nog och gav igen och sen gick jag snabbt in på toeletten för att borsta tänderna. Låste dörren dock, för mer från Jocke väntade jag mig med all säkerhet :)
Jcoke knackar på dörren och säger att han med ska bprsta tänderna..jag öppnar efter en liten stund och han kommer in.
Helt plötsligt närmar vi oss duschen och Jocke tar duschslangen...och ja, han sätter på vattnet. Jag försöker få tag i duschhandtaget, få ju inte tag i det direkt, men till slut står vi båda helt blöta. "Hopp"
Njaha, bara till at duscha då :)

Nu har vi suttit och spelat "Gudfadern" en stund, Jocke spelar fortfarande, jag sitter här och kollar om det hänt något nytt och snart är det nog dags för Ninni att vakna för att äta. Sen ska vi spela turnering om en halvtimme.

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra under dagen, men sen vid 19 ska vi ner till Russi och Andreas och hälsa på. Sen är det helg igen. Veckorna bara flyger iväg och koll på dagarna det har jag inte. Men mysigt är det, dagarna flummar på och jag får flumma mig igenom dem med min fina familj. Hur najs som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0