Lugn dag

Sitter här i soffan och lyssnar på en liten Ninni som ligger i sin "säng" och kämpar med lite fisar, nån liten rap kommer med då och då. Tror hennes mage kommit igång lite bättre igen, för nu låter det som att den jobbar som innan.
I andra änden ligger Jocke och vilar. Han vaknade till innan och frågade om jag ville lyfta upp hans ben. Det hade kasat nerom soffkanten och somnat det med. Sen somnade Jocke om igen. Han har sovit lite dåligt i natt, så lite vila behövs.
Sen går en hund runt och småpiper, det är dags för mat för deras del, börjar nog kurra i magen på lille Atlas.

Det här med bloggen och utdeendet, som sagt så kan det hända att det ser lite rörigt ut då jag håller på att luska ut var bland alla koder jag ska lägga in koderna för reklamen.
Men sen hade jag tänkt göra om hela bloggen, jag vill kunna göra den mer personlig. Så lite rörigt med det kan det hända att det blir. Jag har spanat lite efter olika modeller, men helst av allt skulle jag själv vilja bygga upp den. Eller rättare sagt med hjälp av Jocke :-)
Förhoppningsvis ska vi börja med det ikväll. Men det får nog bli efter maten, som vi ska beställa ifrån jobb :-)

Det har bara varit en lugn dag, mamma va här en stund och snackade, annars har vi bara chillat.
Nu ska jag messa syrran om att vi kommer imorgon och hundarna får ha sin mat :)


PS. Glöm inte att det är UFC på lördag!! Förhoppningsvis kommer vi se den med Conny och Sara i deras nya hus! :-) DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0