Knas jag

Hmm, japp det blev ju fel igen...
Tack Tinakusin :)
Tack själv för idag, ja tack ska ni ha allihopa! Och tack Ingrid för fina pressenten till Ninni!!

Det är Gammelfaster Ingegerd!
Och så får det bli faster Sara. Slipper iaf "tant" :)

Just nu sitter jag med en riktig surfia till dotter i famnen. Hon är så trött så att hon inte själv vet vart hon ska ta vägen och suttig är hon men vill inget ändå.
Pappa ligger i andra änden av soffan och snarkar. Det fick inte jag för Ninni, det blev lite halvslummer i en timme med avbrott för att ge Ninni bappen titt som tätt. Nu får hon ligga här hos mig ist. Hör hur hennes andetag börjar lugna ner sig och hur hon börjar slappna av, så nog ska hon med få ro i kroppen snart.

Jag får fördriva tiden med bloggen så länge, tänkte göra om den helt minsann. Jag börjar, så Jocke fixa till den sen :)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ha,ha Anna,nu får du allt ge dej!Ingegerd är GAMMELMOSTER inte faster.kram.

2009-02-17 @ 08:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0