Fullbokat

Klockan 8 ringde klockan och det va dags att ringa till soc och BVC. Jag såg till så att Ninni blev mätt och Jocke skötte telefonsamtalen.
Helt fel dag hade vi fått för oss att vi skulle till soc för att faderskapspappret skulle bli påskrivet. Det va igår. Mög!
Men det ordnade till sig och vi ska va där klockan 11 nu idag. Men suck och åter suck för soc, de ifrågasätter om Jocke är pappa till Ninni och frågar tom Jocke i telefonen om det finns några tvivel om det. Nej!! Är ni helt dumma i huvudet!!
Allt bara för att det inte har blivit rätt med Jockes adressändring, att vi inte haft samma adress när Ninni blev till. Tack för den adressändrnig som inte ens kan få till rätt adress när jag ringt in och ändrat den!
Men det ska väl lösa sig, så idag kan vi skicka in pappret om Ninnis namn med, eftersom hon ska ha Jockes efternamn så har vi inte kunnat skicka det än.
Sen ska vi till BVC kl 16 idag, får vi se hur mycket Ninni väger nu :-)
Däremellan ska vi nog bara ta det lugnt tror jag och sen klockan 19 ska vi ner till syster yster.

Nu ska jag gå och göra mig klar sp vi kan sticka iväg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0