Ett år äldre

Japp, då va man ett år äldre, födelsedagen är över och första dagen som 26-åring har snart blivit kväll.
Det va en bra dag igår, en lagom dag med min lilla familj och lite firande.
Vi tog det lugnt på förmiddagen och sen städade vi och va och handlade innan Jockes pappa och hans familj kom och Ingegerd och töserna.
Lite fika och sen när de gått, lagade Jocke mat till oss. Det blev en fin stek fullproppad med vitlök, till det pressad potatis och och svampsås. Gott gott gott!
Vid 21 va det dags för UFC och strax innan det kom upp David. Han stannade en stund och vi beslöt oss för att ha en pokerkväll, så han stack hem och käkade och hämtade sin flickvän.
Så poker och lite alkohol blev det. Men nån alkohol kom det inte i denna kroppen, ibland kan jag faktiskt sakna det.  premiären kommer en dag den med. Trots att jag blivit mamma så tänker jag minsann inte sluta leva.
Några rundor poker och sen somnde jag brevid Ninni i soffan. Jag skulle ha kört David hem, då hans flickvän körde hem tidigare så hon fick nån timmes sömn innan hon skulle jobba. Men David hade ringt till henne ändå så att hon ko och hämtade honom, så fick jag sova vidare.

Nu ska vi äta snart, skriver mer sen och sen kommer det ju fler bilder.
So long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0