Slött

Jag känner mig slö idag. Dagen har väl inte blivit riktigt som jag tänkte mig och nu känner jag mig bara slö och hängig...
Men. Ninni vilar igen, hon är tröttis idag lilla tråkmånsen så jag får bara lussekatter själv. Det blir äntligen gjort iaf =)
Tog sin lilla tid men nu ska jag sätta igång.

Vi har fått hem vår julgran idag, den är jättefin och står på ballkongen innan vi tar in den.
Jag handlade pynt till den igår, men ska fixa det sista imorgon. Hittade jättefina snöflingor igår med som jag hängt i fönstret, fattas bara de stora istapparna =) Får se om vi kan köpa dem sen. Jag hade istappar en gång i tiden, men käre Jocke va klant och tog sönder dem...

Nu ska jag baka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0