Onsdag

Först och främst STORT GRATIS till Marko, min systerson som fyller år idag!!!
Hipp Hipp Hurra!!

Det är onsdag och jag vet faktiskt inte vad som händer idag.
Jag blev inte väckt av Ninni idag, faktiskt. Utan det va lille Cox som stod nere på golvet och drog i mig =)
Upp och ut med honom och sen gick vi in och hämtade Atlas och gick en runda till. Atlas har verligen tagit på sig sin storebrorsroll, för han han hade full koll så att ingen eller inget kom för nära när vi va ute. Bra, men han måste lära sig att han inte behöver ha all koll. Han är ju så dominant av sig redan som det är.
Träning på det.

Ja, nä jag har inte mer att säga er alls, så vi hörs sen.



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

aha ok, nu förstår jag ;) men gick det inte att fixa det huset som ni hyrde då ? ni skulle haft sån tur som vi haft, vi hittade ett hus till uthyrniing, vi blev utvalda utav 40 andra som tittat på det och snor billig hyra för en hel gård. hoppas ni hittar nått snart.

2009-12-02 @ 09:47:38
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0