Ninnis födelsedag

Vi hade en lagom lugn förmiddag och Ninni fick öppna paketen från oss.


Ninni fick ju Cox i förskott



En nyvaken Ninni öppnar paket








Myskudde!



Senare kom nästa paket =)








Vilken grej!!


Massa saker att göra =)





T.o.m en liten tv man kan sätta på och stänga av! =)





Hej farmor, jag fyller år, får massa paket! =)





Mormor kom! =)


Fler paket som även va ifrån moster Russi och Andreas


Mamma, den får du, jamasen tar jag =)





Åh, titta


Hit med den pappa!


En fin liten docka!


Ännu mer kläder =)




En chokladkladdig tjej fick ännu mer att öppna! Ann, farbror Pontus och Jessica kom =)


Det låter och blinkar, älskar det!





Vilken fin jacka!!



Morfar kom och jag fick härlig mysdress och leksak! =)



Mange och Jojjo kom. Jag fick en låda...


Med en...


Jättefin uppblåsbar elefantstol!! Blås pappa! =)


Hur bra som helst!!





Det va en kanondag. Den blev lång men härlig och tack alla som kom, tack för allt fint Ninni fick!!
Jag har inte fått med alla paket på foto, ta inte illa upp är ni snälla!
Tack för att ni gjorde så att Ninni fick en fin 1-årsdag!!



Kommentarer
Postat av: emma

Gud va mysiga kort:p haha...Skit bra de kortet när Jocke blåser upp elefanten, hennes min är ju bara för go, haha

2009-12-15 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0