Mellandagar

En del är iväg på rean och slåss och trängs som gamla kärringar på banken och apoteket.
En del är kanske t.o.m inte klara med julfirandet.
Vissa är på väg hem efter att ha varit iväg hos släktingar över julen.
Nån ligger säkerligen bakfull och undrar vad som hände igår....
Sen är det nog en hel del som gör som jag, tar det lugnt och har en helt vanlig dag. Jag är inte ett dugg intresserad av att trängas på rea, julfirande, nej det är över för i år och bakfull är jag definitivt inte.

Det är en helt vanlig dag. Jag vaknade av att Ninni började prata, sen ringde Jockes telefon och efterlyste honom till jakten. Ut med hundarna, snabbt hejdå till Jocke och sen letade jag efter Ninnis flaska så jag kunde göra välling till henne. Men det hade Jocke redan hunnit göra =)

Nu sitter jag här med en tjej som tycker att jag är jättetråkig.
Vi gjorde absolut inget vettigt igår, bara slappade och det ska vi ägna oss åt idag med, förutom att jag får städa lite.

Höres sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0