Lugnt

Sitter och tar det lugnt, Ninni sover och Jocke är och hälsar på Mange. Hundarna har slutat busa och här är tyst förutom tv'n.
Jag ska lägga mig på soffan och bara slappa tills Ninni vaknar =)

Får se när Jocke kommer hem, sen ska vi ut i skogen =) Atlas och Cox behöver det, det har inte blivit av i helgen. Blir ju för fan mörkt innan man vet ordet av det...märks på hundarna att vi inte varit ute och busat på ett par dagar, de kan hålla på här som galningar.

Känns lite konstigt nu efter förra veckan när vi hade så mycket bokat, denna veckan vet jag inte vad som händer. Blir nog en ganska lugn vecka med massa Fifa =)

Så, soffan för min del en liten stund nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0