Kalas nr 1

Jag håller på att tvätta, Jocke har gått och lagt sig en stund till, då han inte kunde vakna till alls. Ninni kommer nog inte va uppe så länge hon heller verkar det som, lite gnälligt...

Idag har vi kalas nr 1 för Ninni!!
Vi ska ha kalas på onsdag när hon fyller år med ju, men eftersom inte alla i familje kan då, så delar vi upp det hela =)
Jag ska iväg och handla lite sen, har inte gjort det än och tårta ska hämtas =)

Denna veckan är rätt bokad....
  • Idag kalas
  • Tisdag hade vi tänkt åka iväg och handa lite julklappar och hämta en av Ninnis presenter, plus att vi ska fira lille Anton och Kes! =)
  • Onsdag kalas
  • Torsdag kommer farmor och firar lillskruttan då hon va tvungen att jobba idag med
  • Sen är det fredag och helg som vanligt...

Ja det går säker hur bra som helst, sk abli så roligt att se Ninnis miner när hon får paket =)

Nu ska jag få i mig lite kaffe till innan det är dags för tvättstugan igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0