Jobbe klart...

Nu är jag hemma....jobbat klart och det va en hel del mer idag än igår... =) Roligt har det varit och det har gått bra!
Lite trött är jag, det får jag erkänna, men det är en sån trötthetskänsla som liksom är skön på nåt vis, för man har ju jobbat sig trött =)

Mange I. har varit så snäll och varit här med hundarna, det har underlättat som fan och hundarna har haft det gött =)

Ninni har varit hos mormor och hon sover faktiskt där i natt, det hade blivit för sent att hämta henne idag, för det tog längre tid innan vi va hemma för vi hade en del att städa när vi hade stängt. Så henne får vi hämta imorgon.

Imorgon är det ju nyårsafton. Har haft lite olika funderingar på hur det ska firas eller inte. Så det blir en liten blandning av det. Vi firar, men inte överdrivet. Blir en middag hos Mange och Jojjo i Pärup, lugnt och stilla och trevligt. Vi ska jobba på fradag så det blir inte mycket alkohol, i alla fall inte för mig, för jag ska köra hem sen.
Ninni kommer va finast av oss alla, hon har ju sin nyårsblåsa hon fått av moster Marjo =)

Nu är Mange (Pärup) här och hälsar på, han och Jojjo har varit och hälsat på oss nere på pizzerian nu dessa dagar med =) Kuligt!

Ha det så bra, så hörs vi av!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0