Grått, trist

Sitter här och gjort min runda på nätet, ska sätta på lite kaffe och sen ska jag städa!!
Jag har redan dammsugat, men får göra det igen och sen ska jag tvätta golven...händer ju lite olyckor när man är liten och inte blivit rumsren än. Men han är duktig och börjar redan få kläm på det hela, han sa till oss igår kväll att han behövde gå ut och vissa kissade han! =)
Allt går jättebra med Cox, Atlas är jättrduktig och jättesnäll mot honom, de kommer bra överens och leker bra. Ninni och Cox funkar med, men de bryr sig inte så värst om varandra, stöter på varanrda och snackar lite.

Ja, det glömde jag ju berätta, vilken ras Cox är. Han är en blandras, pappan är Amerikansk Bulldog och mamman är Amstaff.
Cox är en lagom blandning av dem tycker jag, han är lagom bullig i huvudet och han kommer bli grov och fin!

Vi va en sväng uppe hos farmor idag på en kaffe så att hon fick träffa Cox och Zelma tyckte om honom direkt =) Men han va lite trött så han va inte så leksugen trots att Zelma va så snäll och tog fram leksaker till honom. Ninni va glad att träffa farmor och hon lekte och åt banan.

Nu är Jocke iväg och ska jobba lite, för resten av familjen blir det hemmadag. Cox behöver ha nån dagar här hemma och komma på plats ordentligt tror jag. Men han har inte gnällt ett dugg, inte ens på natten när vi går och lägger oss, han bökar till det och gör lite läten när han bäddar till sig och sen sover han =)

Jag ska nog lädda ljusstakarna med nya ljus och ha dem tända resten av dagen, det är så grått och trist ute och jag blir lätt slö av det.

Nu får jag komma igång med städandet igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0