Frukostkalas

Ja det är vad vi ska på idag för att fira Marko. Men jag kommer bara inte ihåg hur dags vi skulle va där och syrran har inte svarat på mitt mes...ska vänta lite till innan jag ringer ist.

Igår va en lugn dag, vi va ute en sväng med hundarna och innan Jocke åkte och jobbade. Jag åkte sen hem och Ninni somnade efter en stund, hundarna hade dragkamp med ett snöre och sen blev det lugnt och skönt här hemma. Så jag tittade faktiskt på en film!!
Händer inte ofta att jag sådär mitt på dagen gör det. Det kliade lite i fingrarna då jag ville gå och diska och dammsuga, men det gjorde jag efter filmen och jag tvättade golven med.

Micke hämtade Jocke från jobb och när de kom så blev det pokernatt som kom igång. Det va ett tag sen de hade en pokernatt och de höll väl igång som vanligt, jag gick och la mig strax innan 3. Får nog lägga på några timmar för dem... =)

Nu ska jag gå och duscha och bli klar för kalaset. Sen blev det jobb för min del idag. Snuttan ska va hos mormor och Frida kommer och passar hundarna =)

Ha en bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0