Chill och bada

Idag har vi tagit det chill. Jocke är och jobbar och jag och Ninni har varit hos mormor och hälsat på.
Ninni åt flingor och det va supergott=)

Nu är vi hemma och Ninni ligger och vilar. Jag tänkte börja med maten och ta ut hundarna på gården så att de får springa lite...de håller på som galningar här och har lite smått med energi som bubblar...

Sen ska jag och Ninni bada och jag tänkte att vi kunde dricka lite varm bojboj efter det. Myskväll =)

Jag har köpt saffran idag. Vi va nere och tog en kaffe med Salle innan och Ninni fick en lussekatt. Det va poppis. Oj vad hon åt, så nu får jag göra mina lussekatter. =)

Nä, nu ska jag sätta fart innan skruttan vaknar igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0