Alla hemma

Ja en slö och chill dag skulle det ju bli idag och det har det verkligen blivit med. Jag har inte ens städat!!!

Jocke kom helt plötsligt hem innan i förmiddags. Han va ju iväg och jagade, men hade avbrutit det och kört hem igen, han mådde inte bra och han har varit hemma idag. Lite febrig och hängig.
Så det har varit familjemys idag =)
Vi har badat och vilat och tittat film och lekt.
Vi hade sparris soppa med korv till middag och det va faktiskt Ninnis sopp-premiär. Som hon åt!! Hon tyckte det va jättegott och där är över, så det är bara att värma till henne i morgon till lunch =)
Ja hon åt så magen stod rätt ut, hon ser så söt ut när hon är så mätt!

Nu sover hon och vi ska ha Fifa och film myskväll =)

Ninni har ju lärt sig att göra "indianen" som ni säkert förstod från bilderna =)
Och nu dröjer det minsann nog inte länge till innan hon går, hon gör sina tappra försök och det blir ett par steg här och var!!
Bollar tycker hon är jätteroligt och hon vill bygga med klossarna och sånt när man leker så med henne, men det här med vilken styrka man ska änvända kan hon ju inte riltig, så när hon lägger en sak på en annan så flyger de iväg! Sen blir hon sur =)
Pussarna är hon inte lika snål med längre och badankan är den som får flest. Happy anka!
Sen låter Ninni som en bil med. När hon leker med nån bil så är där minsann ljudeffekter med!! =)

Ja, en liten update. Nu ska jag gå och sätta mig i soffan hos min käre man! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0