Wää

Jo precis, wää!! säger jag för att jag inte har tiden till att blogga nu. Inget kul alls...
Dagarna bara försvinner iväg och nu jobbar jag med denna veckann, så nu lär det inte bli mycket direkt...

Vi va ju uppe på Liseberg med Mange och Jojjo i lördags och en strålande sol lyste på oss (och på MFF som tog hem en seger!!!)

Sen har det varit jobb och påhälsningar i Hörby som fyllt dagarna och lite planering inför framtiden. De framtida planerna och lösningarna berättat jag om sen =)

Ninni har haft 3-dagars febern. Det kom vi fram till att det va iaf. Hon började få feber men den la sig lite på kvällen men sen va den igång igen men har lagt sig nu till slut =) Tappra tösen har ätit och druckit som vanligt och har trots de jobbigaste stunderna bjudit på sitt fina leende och sina små bus.
Nu är hon bra igen och hon sover över hos mormor i natt. Ska in imorgon bitt och hämta henne =)

Nu ska vi dricka en öl och kolla The Simpsons =)

Höres sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0