Söndag...

Ja ni blir ju inte förvånade när jag säger att vi är nere på pizzerian =)
Sitter och väntar på att det ska bli lite mindre att göra så att jag kan göra pankakor idag igen. Är ju så gott!
Ninni sitter här i mitt knä och snackar och har sig, men idag kommer hon inte åt tangenterna iaf =) Hon är på sånt snackehumör idag så det är inte många sekunder det är tyst om henne, skruttungen min =)

Imogron är det ju dags för MFF-matchen!
Salle ska inte föllja med, kände inte riktigt för det och hade lite annat han skulle behöva göra, så vi bjöd med oss Baronen ist. Ska bli jätteroligt, jag ser fram emot det som fan!!
Även om Malmö inte skulle vinna, så att få va med på en förhoppningsvis fullsatt match och derby...najs =)
Vi har fixat till det lite här på pizzerian med, Jocke tyckte Salle skulle ha en halsduk med och vi hängde upp den här ovabför Hälge som jag målat =)

Vi lämnar Ninni hos mormor på eftermiddagen och sen kör vi in så vi är där i god tid...ska inte bli som det blivit de andra gångerna hehe..

Ikväll ska vi till Baronparet och lana! =)=)

Nu ska fixa lite dricka och kex till Ninni  och se om jag kan få komma åt stekbordet snart och göra pankakorna.
Lite kaffe hade med varit gott....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0