Snart kvällen...

Klockan är snart halv åtta och jag sitter fortfarande och ugglar här på terrassen =)
Ninni ligger och sover och just nu, Tjotchoos nattade henne. De har sin lilla sak för sig när det är dags att sova, Tjitchoos går runt och vaggar henne och visslar tills de små tittorna stängs =)

På måndag är det dags för derby! MFF-HIF...vi ska dit!!! Som jag längtar!
Ja, jag vet, det går inte bra för MFF, en liten glimt av hopp fick vi väl innan när det blev lite vinster och poäng...men det va då och nu går det illa igen. Men hoppet ska man väl inte tappa förrän det är över helt. Eller hur!!
Jaja, vi ska in och kolla matchen iaf, jag, Jocke och Salle. In i tid, käka lite gott och sen match, kommer bli en kanondag!
Ninni ska vi lämna till mormor, hon ska sova över där, vi vet ju inte riktigt när vi är hemma och mamma är ju inte uppe hur länge som helst...

Nä, nu hoppas jag på att få lite kaffe serverat snart =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0