Lördags kväll

Klockan har passerat 21.00 och det är lördag. Denna dagen har gått åt att va på pizzerian igen =)
Ninni sitter här brevid mig och vi är båda mätta, jag gjorde pankakor och det va poppis av alla. Ninni tyckte det va jättegott och pet av små bitar efterhand med sina små tänder. Jag försökte få en bild av dem innan idag, men det gick inte så bra...

Vu fick riktig sovmorgon idag med, kära syster min ringde och väckte oss kanske halv 11. Hon och Andreas har kommit hem från semestern.
Jocke hittade Ninni liggandes på helt fel håll i sängen under täcket. Där låg hon och mummlade nåt konstigt =)
Sen blev det morgonkaffe hos Baronparet innan vi körde ner hit till pizzrian.
Senre kom de ner hit och åt och jag fick en datorväska!! Happy happy jag, nu har jag en riktig väska till min fina laptop! =)
Tack så mycket!!
Vi ska se film med dem ikväll, kolla färdigt på den vi inte orkade se klart igår.

Nu tycket Ninni det är riktigt kass att jag sitter och skriver här, hon har fått komma och sätta sig i mitt   k n ä nuddddddddd (det va Ninni skrev lite)

cgggggggg
 vghgghb

(igen)

Höres sen istället tror jag... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0