Kräftor. Jobb. Saknad.

Vi har varit iväg två nätter nu och fiskat kräftor. Första natten gick jag med Ninni i vagnen, hon sov så gott så och det såg så mysigt ut. De andra fiskade och turades om att gå med mig, jag ville inte gå helt själv i mörkret...fegis-Anna kom fram där =)
Men igår skulle vi fiska igen och Ninni sov över hos dörr 23 =) Jag lämnade henne på kvällen och stannade till vi skulle iväg.
Jag hade världens dåligaste ficklampa som dog helt efter en stund, så jag fick gå efter de andra och spana i deras sken ist. Lite halvläbbigt att gå i skogen när det är helt mörkt och man vet att det finns djur. Bättre blev det inte när vi började prata om sånt vi tycker är kusligt. Vi fick lägga ner det snacket helt enkelt och sen gick det bra. Det blev dock inte så många kräftor som kvällen innan, men en del har vi nu iaf =)

Ninni har stannat hos dörr 23 hela, hela dagen idag med. Jag har jobbat och Jocke har hjälpt Micke med sitt hus. Hon har haft det kanon så klart och som jag har saknat henne. Jag fick köra in och krama henne lite innan jag började jobba och det behövdes! Sen hämtade jag henne när jag slutat, en glad och  trött liten skrutt satt och flinade till när jag kom. De hade varit nere och handlat en fin liten snigel som spelar mellodier och blinkar =)
Det blir en dag med dörr 23 för Ninni imorgon med, för Jocke skulle visst hjälpa Micke bli klar. Så jag ska lämna henne innan jobb.
På torsdag ska hon minsann inte lämnas någonstans och jag ska inte jobba, jag saknar henne nu när jag sitter och skriver och hon ligger ändå bara i sin säng en bit ifrån mig. Vi mös till det i soffan när vi kom hem och hon somnade i min famn. Myyyys!!! =)

Tack alla innanför dörr 23 för all hjälp!!

Nu ska jag gå och sova, Jocke kommer väl snart med hem tror jag.

Gó natt med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0