Helgen har börjat

Fredag eftermiddag är det och jag och Ninni sitter på terrassen på jobb idag med och tar det chill medans pappsen jobbar =)

Vi va en sväng hos Salle innan det va dags att köra till jobb. Vi passade på att äta lunch med på Intim innan vi körde, så mätta va vi redan innan vi kom hit. Men nåt gott ska vi väl kunna få i oss här med under dagen.
Ninni sitter och vässar sina små tänder på kex, kastar ner alla sina leksaker på golvet så att Tjitchoos har att göra och plocka upp dem =)
Innan kom Ninni på att när hon bitit av en bit kex, så kan man ju dricka lite, lite vatten för då slipper man ju själv blöta upp kexet innan man sväljer. Latunge =)

Mange och Jojjo skulle komma ner här och hälsa på en liten sväng sen ikväll. Trevligt, trevligt, vi har inte setts så mycket den senaste tiden, haft att göra allihop.

Jag ska nog få över bilderna från Jockes dator ikväll, så ska ni få lite bilder med. Jag har från när vi va på Liseberg bl.a och lite annat smått och gott.

Nu ska jag gå in och göra lite gröt till Ninni, börjar bli dags för det nu snart =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0