Hallå där!

Ja nu va det några dagar sen...meeen det får ni ta så länge.

Just för tillfället känns väl de senaste dagarna på något vis lite luddiga. Men det får man väl på köpet ibland.
Vi va ju iväg på Café Annorlunda med Mange och Jojjo och det såg jag ju fram emot. Vilken frukost, kaffe och massor med kakor och toppen sällskap =)
Jocke är ju inget big fan av kakor, men han smakade alla sorter och fastnade för bullarna. Jag vet inte hur mycket jag åt, men det va en del, hehe.
På eftermiddagen va vi hos mamma och hon bjöd på middag och sen körde vi ner och hälsade på nere på pizzerian, inget ovanligt dock =)

Sen har det bara flytit på nån vänster, allt det där orkar jag inte ta upp nu. Men efter regn kommer sol och det är vi som kommer vinna på det i slutändan. =)

Igår när vi körde en sväng och körde förbi svärföraldrarnas hus, så såg vi att de kommit hem från sin semester, så vi körde och hälsade på.
Ninni fick ett badlakan med luva som såg ut som en groda och en mjuk kanin som spelar av farmor och farfar som de köpt på sin resa =) Kanonfina!! Tack så mycket!
Vi satt ute och snackade ochdrack kaffe och sen körde Jocke ner till pizzerian och lämnade en sak till dem. När han kom tillbaka så hade han lite mat med sig och vi åt och det drack lite öl och vin.
Det blev helt plötsligt en helkväll och det va jättetrevligt. Görs gärna om =)

Vi va och hälsade på idag igen en stund, Ninni fick hallonkräm av farmor och det va ju supergott =)
Hon är glad för allt som är gott =)

Kommer inte ihåg om jag har berättat det, men vi skulle ju ha lite roligt åt henne genom att låta henne smaka citron, hade vi tänkt.
Men tji fick vi och ett poäng till Ninni blev det där...hon tog tag i citronbiten och mumsade av bara den... Haha, skitunge =)

Vi va hos våra trevliga grannar och vänner och kollade film nu en kväll. Det va en trevlig kväll men filmen va usel...Baronen har fått läxa att välja en bättre film till nästa gång ;)
Som dock skulle ha blivit ikväll, men vi har "suttit i möte" med en om jag säger så. Ja Barontorpet vet varför och det är det som gälls =)
Förlåt för att det tog sån tid och att det blev som det blev!!

Vad har mer hänt...

Säkert en hel del som jag vill berätta men inte kommer på just nu.
Jag måste nog börja anteckna eller nåt. Jag kommer på en massa saker varje dag som jag vill berätta, små och stora saker men sen när jag sitter här så poff så har jag ingen aning.

Något att se fram emot iaf är llördag, för då ska vi till Liseberg med Mange och Jojjo =)=)

Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0