Sommarlåtar

Detta är en låt som kommer bli en sommarlåt för mig iaf. Jag har inte lyssnat så mycket på Syster Sol innan men kommer fortsätta med det, gillar hennes röst =)










Sen vet jag inte om ni kanske redan har hört Svennebanan?
Men vi hittade den för någon dag sen och det varnas för att det ska kunna bli en sommarlåt, vilken är fullt möjligt tror jag.
Promoe gjorde låten efter att han hade varit nere i Thailan och skämdes över hur de fulla svenskarna betedde sig... =)








Det är redan grönt och fint ute och värmen börjar ta sig, sommaren tar sina stora kliv hit så det är väl dags att leta efter sina sommarfavoriter. Sen är det bara att slå på dem när man sitter ute en varm sommarkväll och dricker en kall go öl =)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0