Nätlöst

Sitter just nu hos David och Ullrika. Jocke hjälper David med förberedelserna av båten som ska ut på lördag. De ska ut och fiska och Conny ska också med. Kul att det blir lite broderstid med tycker jag=)

Vi har inget internet längre, Ljungvall behövde sakerna, så han va och hämtade det, så jag vet inte riktigt hur det blir med bloggandet nu, tyvärr. Och alla abonnemang vi hade hos telia sa vi upp igår, ute på lannet kan de inte leverera vad man önskar va, så då får det va så. Men vi ska fixa ett eget mobilt internet, så ska vi få ordning på allt igen. Men nu vet ni iaf varför det inte kommer bli så mycket bloggande, jag tar tillfällena i akt när jag har tillgång så länge =)

Folk är nyfikna på vart vi flyttat och bilder...
Vart? Jo, en liten gård ute på en åker en bit utanför Hörby ;-)
Bilder? Det får ni faktiskt inte förrän vi är klara =) Det är som sagt en del att renovera och jag kommer lägga ut bilder sen så att man kan se "före och efter"-bilder. Så ni får så snällt vänta =)

Idag har vi sovit jättelänge. Vi va först uppe vid 8, drack kaffe och åt frukost. Men sen vid 10  fes John Blund oss alla i huvudet och vi slocknade...till 2!! Behövdes väl och skönt va det.
Sen körde vi ner och hälsade på på pizzerian och käkade innan vi tog en kaffe hos mamma och grattade henne.
De ska fixa båten här nu, sen ska vi hem och ta det lugnt. Imorgon ska vi ordna så att vi kan fästa hundarna och lämna dem själva ( igen ), då de tog sig loss från koppel och halsband innan...

Nej, nu kallar vår lilla ängel på mig, mystajm =)

Ha det så länge, så hörs vi så snart jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0