Lite trött

Nu är klockan lite över 12 och jag är lite trött nu. Orkar inte berätta så mycket om hela dagen...men har varit en sväng i Hörby hos min syster och sen när jag kom hem väntade mange och Johanna på mig. När jag öppnade såg jag att hundarna hade vänt upp och ner på hela stället typ. Jag ville gråta. Och jag önskade dem inget gott alls.
Jag fick hjälp av mang och johanna att städa upp och det va skönt, hade inte de varit här hade jag nog stängt dörren igen och kört.
De stannade en stund och det va trevligt att träffa dem och bara va, trots välkomnandet med städning... =)
Sen kom Jocke och David, en lång fiskedag och röda i huvudet av solen. Fisk har det blivit, men de får ni se imorgon, för nu ska jag bädda ner mig och se en film och mysa med min man och somna =)

Höres imorgon och då ska vi till Malmö =)

Forza Mamlö =)=)=)=) Hihi och vi har plats på 1:a raden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0