Lite tlött

Jag vaknade inte förrän för ca 20 minuter sen, sen natt och sovit lite halvkasst. När jag hade kommit in i den djupa sömnen va det dags för Ninni att äta... Men allt gick smidigt och jag vaknade inte till för mycket, så la vi oss på soffan och Ninni låg och pratade lite med mig innan vi båda somnade om igen.
Hundarna har fått sin frukost och jag märkte att de blåser en del, men jag ska minsann ändå gå ut och sätta mig och dricka mitt morgonkaffe som är klart nu =)
Bäst att kolla så hundarna inte sticker på äventyr med, eller på jakt...för vi har fått en bondkatt. Inget vi valt själva utan den bara kom hit.
Sen har vi fått en fågel med, det är Sädesärlan Albin, lite försvenskat dock, för han kommer från Italien... =)
Han är här med dag ut och dag in och fakkar backspeglarna på bilarna som står fel. Sen checkar han läget vid hundarnas matskålar om där finna nåt kvar att bli mätt på. Vilket jag dock betvivlar med tanke på Atlas =)

Nej nu ska jag ut och dicka kaffet. Snart vaknar nog Ninni, men far i huset sover nog ett litet tag till tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0