Kortis

Ett litet kort hej från mig. Jag är en sväng hos Mange och Johanna, de bjöd mig på middag idag =) Gott gott, det blev mackaroner ovh köttfärssås!
Nu sitter Ninni hos Johanna och snackar en massa skit och goja, hon är på ett strålande humör =)
Jocke är iväg på havet idag ju, vi körde och lämnade honom hos David vid 6 imorse och då började Jovkes, Connys och Davids fisketur =)
Jag vet faktiskt inte riktigt om de har fått en massa fisk, när jag pratade med Jocke så hade de fått ett par stycken iaf. Hoppas de har en bra dag iaf.
Jag och Ninni har haft en kanondag! Vi körde in till mormor, som blev så glad att få mysa med Ninni ovh hon hade köpt mangopure till Ninni med. Det fick vi ju prova. Gott, ja det tror jag att Ninni tyckte att det va, hon sa inte så mycket =)

Nu ska jag dricka lite kaffe och va lite mer social innan jag ska hämta Jocke, han ringde nu och sa att de är på väg hem nu.

Ha de gött, hörs snart igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0