Ingen vila

Jag vaknade vi 9 snåret idag och efter natten så känner jag mig lite trött. Speciellt efter all mat jag stoppade i mig på pizzerian =)
Vi körde dig och hälsade på idag, innan de öppnade, så vi hann ta en kopp kaffe och snacka lite med. Sen åt vi och när vi kom hem och Ninni hade ätit så la vi oss för att vila. Jag hann precis slummra till när Ninni började pipa lite och då va det nappen som hade rymt. Upp och in med den och jag la mig igen. Sen va det dags igen, men då va det inte nappen utan lite fisar på tvären. Nu har jag piggnat till för mycket för att somna om och Ninni ligger sådär halvt vaken, så nu är det inte lönt att krypa ner under det varma sköna täcket hos Jocke igen. Får sova i natt ist helt enkelt.

Ninni fick en solhatt och två klänningar av Salle och moster Marjo idag =)



Ninni kommer va så söt i dem till sommaren =)


Marjo va extra nöjd med att den ena klänningen va i ekologisk bommul. Hon är en såndär ekolog-kvinna =)

Ja den gråa himmeln och blåsten lurade mig idag, det har ju varit varmt idag trots att solen inte varit framme som de senaste dagarna. Lite kvaft har det docka varit och åskan kanske väntar runt hörnet...?

Jojjo kom ju och hälsade på. Vi tog en kaffe och snackade lite och Ninni fick mysa lite med henne med. Och det tycker hon om, hon tycker om Jojjo det märks =)
Jojjo stannade ett tag innan hon körde hem och vi bestämde att vi sklle försöka träffas i helgen igen och kanske grilla. Grajt idè =)
Tack för titten!!


Nu ska jag ta ut hundarna och ge dem mat, de ligger nu och päser på sitt nya täcke de fick ärva av oss igår =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0