Hmm

Just det, nu kom jag på lite till och Ninni skulle visst sova en stund till =)

Jo. Jag har blivit Cocacolist. Jag har hamnat i Coca Cola träsket nu, 26 år gammal.
Jocke har dragit ner mig i det träsket, jag har inte tyckt om Coca Cola innan, men nu är det jag som kan sitta och bli sugen på denna bruna, sockriga dryck. Gärna i ett stort glas fullt med is och ett sugrör som sticker upp.
Nu är jag med i diskussionerna om vilket sätt som är godast att dricka Cola och vi har tom en flaska som vi häller Colan i och skakar till den på ett vis så att Colan får en perfekt bubblighet.
Men jag bannar inte Jocke för detta. För det är ju så damn gott! =)

Japp och en sak till. Ninni har fått sin första solhatt och pool. Tack tack mormor!!!!

Bilder kommer!!

Så, nu va det nog inte mer för denna gången=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0