Grått å mulet

Inget roligt väder att vakna till, det är grått och mulet och det har regnat i natt.
Jocke vakna precis och berättade att det har åskat som f*n med. Hm, jag har inte märkt ett dugg av det där...sovit bättre än jag trott då antagligen, för det känns inte som att jag sovit sådär superbra. Jahapp.
Legat på nåt konstigt vis iaf, för jag har lite ont i nacken, men det går över när kroppen kommer igång. Inget att kvida över.
Ninni låg och snackade för sig jälv imorse, jag låg och lyssnade på henne, men dags att gå upp, nej det kände jag inte för att det skulle va. Men sen blev hon nog uttråkad och blev sur, så då jick jag upp ändå och vilket leende jag fick. Värt att masa sig upp iaf =)
Sen la vi oss i soffan och snackade lite och mös till det. Då somnade Ninni igen.Happ.
Så då la jag henne och jag började fixa med kaminen, men det va lite svårflörtad idag, men jag vann! Det brinner nu!! HA!

Får se vad som händer idag, förhoppningsvis kommer sakerna så vi kan fortsätta med köket =)

Om jag nu inte är helt ute och cyklar, så vill jag skänka en tanke till Frida idag. Hoppas allt går bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0