Glad Påsk!

Ja då va det dags för påsken med sina fjädrar, ägg och godisar.
Skärtorsdags morgon och solen lyser, det är skönt och piggarupp en lite, för jag är lite småsliten. Mange och Johanna kom ju igår =) och vi satt och spelade kort tills klockan va över 2 i natt.
Skönt dock är att Ninni åt lagom innan det va dags att krypa i säng och hon har ätit nu precis, så timmarna där emellan fick jag =)

Påsken ska vi fira med dörr 23, dvs Hjärtat, Frida och Emma =)
Vi fick en förfrågan om att hänga med en del av familjen som ska iväg men tackade nej till det. Så i hemmatrakterna stannar vi och firar.
Massa ägg kommer det nog ätas och jag ska faktiskt räkna hur mång ägg vi kommer konsumera, Jocke kommer  nog stå för den större delen, han kan äta hur många ägg som helst tror jag.

Sen efter påskhelgen ska vi fira mamma =) Så en liten familjesamling till då och det återstår bara att se hur det går. När det gäller mig, mina systrar och vår mamma, så brukar vi kunna få till lite tjaffs eller nån irriterad min. Finns nog på de flesta familjeträffar visserligen, undrar om inte det hör till lite =)
Men det ska bli kul att träffa dem samlade, inte så ofta det händer och god mat ska vi äta =)

Idag ska vi iväg och hämta ved, det behövs verkligen! Natten har vi klarat med resterna, men nu är det slut. Skulle hämtat igår men fick inte tag i bil till det, så nu tar vi vår gen och lastar i bagaget ist.










GLAD PÅSK ÖNSKAR JAG ER ALLA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0