Full rulle

Så, precis hemkommen och Ninni äter.
Körde ju in till mamma och åt frukost och tvättade. Ninni åt hon med och somnade hon gott i mormors famn efter att ha snackat lite med henne =)
Vidare körde vi senare så morfar med fick mysa lite med Ninni. Morfar va spännande att ligga och titta på och cool va han som kunde få den där saken som hängde i taket att snurra. Det va spännande =)
Pappa skulle iväg på fest, så vi körde vidare till ica för att köpa lite sill och läsk. Inte så mycket folk som jag trodde det skulle va, så det gick smidigt. En liten sak till dörr 23 ( kan ju inte säga vad, ni kanske läser innan vi kommer =) ) och nya nappar till Ninni med, hoppas hon gillar dessa bara, för hon har dissat de andra och det är hög tid att förnya nappen nu.

Sen har jag en påskpressent/överraskning till Jocke med =) Hihi, jag blev så glad när det gick som jag ville.Berättar om det sen när jag har sagt det till honom. Egentligen vill jag inte säga det till honom förrän det är dags, men det behövs lite planering, eller ja han kan iaf inte planera något, så det är lika bra att berätta =)

Jocke har en toppendag! Han har ringt och glatt rappoterat när han har fått fisk efter fisk, den ena större än den andra =) Han ska vosa dem för mig innan de åker i frysen och han har tagit kort, så ni ska få se fångsten sen. Men nån gädda har det inte blivit, havsöringar däremot och gptt ska det bli =)

nej, nu ska jag fixa till och ge mig av igen, städat...nope, det har jag inte hunnit, får ta det imorgon =)


Bajbaj, ha en trevlig kväll !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0