Fixat =)

Så, nu ligger bilderna på datorn, så lite blandat kan ni få, får se hur länge jag får sitta och hålla på med detta, för vi har bara ett mobilt bredband här just nu och det är ju inte sådär superduper snabbt...
Men jag har tid till det, vi ska inte göra något med huset idag och Jocke är iväg och fiskar =)

Så, vassegoa









Morgonmys med mamma





Det är mååånga fjärilar som har vaknat under veckan. Har har tom varit en humla,
en geting (eller om det va ett bi ) och flugorna har med vaknat till liv.
Sommaren är nära! =)





Vår glada fining!!





Här är ägget Jocke fick av mig. Men det blev inte mycket av det...det tog lite för lång tid och sen la Jocke ner hela bönan som va i ägget i vattnet...sen blev det inget alls =)





Lite mer mammamys =)





Vår fine tjej börjar bli mer och mer stabil i ryggen med nu =)
Vilket hon fick beröm för av Åse inne på neo med =)





Kvällsutsikten vi ha, inte så pjåkigt va!? =)














Jepp, lite blev det iaf. Har mest bilder på huset och renoveringen, men de får ni inte se. Än.
Nu ska jag fortsätta göra söndagssysslan för idag. Chilla =)
Sen ska vi grilla ikväll, igen, men hu vad gott det är.

Förresten, tack Ingegerd för frukosten!! Supergott =)







Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej hjärtat!

Det låter gott med en grillning, blev jättesugen!

fina bilder blev jätte avensjuk på utsikten!

Många bamse kramar från Hjärtat

2009-04-05 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0