Vaknade innan klockan

Vaknade till och undrade vad som hände...jag hörde en del trafik och det va ljust ute...men Jocke va inte uppe än. Jag kollade på klockan och den va 05.58. Jag har fått för mig att Jocke går upp kl 06.00 så min inre lilla klocka har väl ställt sig nu, för då brukar jag vakna precis innan det egentligen är dags. Men hans klocka ringde inte, ok då går han väl upp kvart över ist. Jag satte på kaffet och serverade det lagom så att det svalnat lite innan Jocke vaknade. Slapp han göra det iaf :)
Atlas har nog drabbats av en kelsjuka, för han envisades med att få ligga med huvudet i Jockes knä hela tiden och han är lika klängig på mig nu med...knasdog.

Igår gick det bra på jobb, vi hade inte mycket att göra, så vi tog det mest lugnt faktiskt, men dagen gick fort ändå.
Jocke stackaren jobbade som attan igår, han stack iväg direkt efter jobbet för att hjälpa Jörgen att mura, så han va såå trött sen. Inte konstigt.
Idag är jag ledig. Ska städa, handla och hämta de där blommorna som står och väntar hos mamma. Ska se om jag målar lite med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0