Trött...

Kommit hem från jobb, varit ute med hundarna och precis kommit ur duschen. Jag är trött...stått vid grillen idag på jobb och det har varit att göra ända sedan vi öppnade. Ska va vid grillen hela helgen, så jag längtar redan tills på måndag ska jag säga er. Men det kanske blir lite lugnare, för det är Sjöbodagarna nu på lördag och söndag. Kan ju alltid hoppas :)

Jock testar turen med pokern ikväll igen. Han hade oturen att åka ut precis innan vinstpengar delades ut igår på turneringen. Men han hade en trevlig kväll och det är det viktigaste. Det hade varit riktiga höjdarspelare som va med igår, roligt!
Får se hur det går ikväll, har inte pratat med honom än.

Jag ska bara pusta ut nu, orkar inte gör för mycket...


Så natti natti på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0