Till en början en bra dag, sen...

Vilade hela förmiddagen, det behövdes. Sen ringde Salle och sa att jag inte behövde hämta Alex idag.
Körde upp till svärmor och drack kaffe och tjattrde ist. Mysigt. Tack för idag och hoppas att allt blir bra med knas-Zelma.
Sen stannade jag till på vägen hem och handlade på Konsum, då fick jag ett sms om att mitt paket fanns där!!! JA!
Så jag körde hem för att hämta pengar, kommer in genom dörren...kikar rundor efter skador, men det är rätt ok.....tills jag kommer in i sovrummet. Bäddmaddrassen är nu inte längre brukbar. Kände hur tårarns nästan började bränna, såg tusenlapparna flyga iväg. Poff.
Jag kallade på Atlas och frågade va fan detta va, han fattade direkt, sänkte huvudet och gick själv in och la sig i buren. Jag stängde den och sa tack och hej. Tog pengarna och körde upp till affären igen. "Har du legg?" "Nej, det har jag inte på mig, jag har fått sms:et till in telefon för att jag uppgav mitt nummer när jag beställde det...? "Sorry, hjälper inte, man måste alltid ha legg ny förtiden."
Kul, bara att köra hem igen och hämta det och tillbaka igen. Men nu har det hemma, mina målarsaker har kommit!! Oj. Hihi.
Lär nog inte göra för mycket idag, jag ska dammsuga nu och sen till Eslöv för att hämta Jocke och då ska bromsarna på bilen bytas. Men, jag är ju ledig imorgon, så jag vet iaf vad jag ska göra då :)

Nej, nu får jag sätta fart.




Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vad duktig du är som lärt dej,ang Zelma så hade hon öron+ögoninflamation,blodprovet får vi svar på om ca 1vecka.

2008-09-01 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0