Snor, mer snor och hosta

Pi, nu har hostan med kommit och joinat förkyldningen. Massa skit i näsan och hosta som river och gör så ont. Blä. Men ska göra mig lite honungsvatten snart, så kommer det kännas lite bättre iaf.
Till helgen ska vi nog kolla in nån lägenhet, skojigt värre! Både Jocke och jag har bott i de husen innan, det är fina lägenheter och det hade varit kul att flytta dit igen. Tänk om det är någon av de vi bott i innan, hihi.

Vi fick fyra blommor av mamma igår, så nu börjar det bli grönt och fint här :)
Det är så bra med mamma och hennes lägenhet, för om en blomma håller på att ge upp hoppet, så skickar man bara den till mamma, så kan man få tillbaka den sen i tipp topp skick. Det är något visst med henne, hennes lägenhet och blommor. Blommor som det är ovanligt för att de blommar, de blommar hos mamma. De trivs hos henne helt enkelt.
Vi ska åka och köpa fler blommor på måndag hade vi tänkt, kanske någon större. Sen är det bara att hoppas på att Atlas inte äter upp dem...

Annica va här precis och hälsade på. Men som lilla lilla dotter. Det va ett tag sen vi sågs, så det va trevligt. Tänka att jag med ska föda en sån liten en.
Det va ett tag sen jag höll en liten bebis. Det är så mysigt. Det märktes lite att de vanor man skaffat med att gunga och vagga sitter i, för sen när Annisa lade ner henne i bilstolen och hon grät, så började jag vagga med ena benet igen...höhö. NAW, vad jag längtar!!

Klockan har hunnit bli lite över 12 och jag får väl sätta igång dagen tror jag. Tänkte köra iväg så Atlas får springa av sig lite, kasta lite pinne och så. Sen frågade Jocke om jag kunde städa bilen, men jag vill nog hellre få iordning här hemma ist. Vi hjälptes åt att få fint här innan i helgen och jag vill få rätt på det igen, så bilen får minsann vänta.

Nu ska jag göra mig det där honungsvattnet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0