Mulen lördag

Har precis vaknat. Ska ner och handla frulost till oss nu. Sen ska vi till Conny och Sara. Jocke skulle hjälpa honom att fixa något med bilen. Va ett tag sen man träffade dem nu, så det ska bli trevligt.
Jag fick sova yttrerst i natt, jag har sovit gott. Är nog som Jocke sa, att sover han ytterst och ka sträcka ut sina armar helt, så tror han att där är all plats i världen = Anna intryckt eller ihopakurad mot soffryggen och kan inte röra sig.
Men det är ändå mysigt, för det är nära, så på ett sätt bryr jag mig inte. Jaja.

Vi blev väckta 04.40. Då hördes melodin som Jockes telefon spelar när han ska gå upp på morgonen. Vi trodde det va dags för det. Men det va min mobil som ringde. Helt förvirrad svarade jag och hör en full och glad röst. Det va Larven, en vän. Han trodde först inte att det va jag, för  "jag svär, så låter inte Anna" Ha. "Jo, jag svär, så låter hon när du ringer och väcker henne tjugo i fem på morgonen"
Han frågade om jag skulle jobba idag, bad om ursäkt och sa att han ng skulle komma upp till jobb med och be om ursäkt.
Tur att jag kunde somna om igen. Annars hade det varit en arg Anna han sett sen...

Nej, nu ska jag ta på mig och knalla ner och handla bullar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0