Jahapp

Dagen är igång, jag låg och vilade ca 1 1/2 timme, har sovit lite dåligt inatt. Har haft en Jocke som brett sig som attan. Vaknade till en gång av att jag inte kunde röra mig, då låg jag typ i fosterställning, fast på rygg och Jocke runt om mig. Jag kom ingenstans och han sov som en stock. Slutade med att jag sparkade till honom på låret med min häl och försökte putta på honom, funkade :)
Men som jag sa till honom i morse, så kan jag ju faktiskt sova under förmiddagen med, så det är ju inte hela världen.

Nu har jag fixat i köket och ska dammsuga när jag varit ute med hundarna.
Sen är det jobb...känner inte riktigt för det idag, men blir nog iaf bättre idag än igår, vi hade inte så mycket att göra så då går det lite segt. Fast, det är ganska bra med såna dagar med, så man inte är som en död sill efter helgen.

Fick sms av Mange. Det va ju inte så svårt att bara säga det!! Eller hur!! Hihi, grattis, vi är jätte glada för dig och er.
(men jag måste få erkänna att jag känner mig lite överbeskyddande på något vis, kan inte hjälpa det, du betyder mycket för oss)
*LER* Glad jag är för din skull!!!

Nej, nu ska doggsen ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0