Iväg med Atlas idag en sväng

Atlas och jag va och sparkade lite boll idag när vi hade lämnat mamma igen. Sen körde vi upp till Flustret, jag satte mig på bron och åt ett päron och Atlas flummade rundor i sin egen lilla värld :) Det va ganska fint väder och det är alltid avkopplande att sitta där och höra vattenfallet och ljuden från skogen.

















Hans tassar är enorma













Där är ju bara så fint













Jag har blivit lite dålig på sista tiden att få med mig kameran, så bilderna tog jag med telefonen, därav kvalitèten.
Skriver mer om dagen imorgon, så ska ni få se vilka fina kläder jag fick idag. Tack ska du ha!!!
Ni ska få se bilderna jag skissat med, målningen har jag inte kommit igång med, för jag har inget staffli, men har hittat en på blocket som säljer ut en massa målarsaker, så jag ska slå henne en pling imorgon med :)

Nu ska jag se om jag kan väcka Jocke :)





Kommentarer
Postat av: Svärmor

Fina bilder på Atlas och naturen/kram.

2008-09-02 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0