Helgen över!

Tji fick jag i lördags, det blev inte alls en lugn dag. Visade sig att Sjöbodagarna bara va i söndags, så i lördags va det fullt ös för oss. Massor att göra och vi va alla trötta när det va dags att ta sig hem.
Men sen fick vi pusta ut igår, det va ett lagom tempo med lagom jobb, nice efter två tuffa dagar :)

Idag ska jag städa och tvätta, det behövs. Ska om jag får in ett bra flow, börja fixa med att städa element och sånt små pill inför flytten, så är det inte lika mycket att göra sen, bara att torka av lite snabbt.
Det ska bli så skönt att få komma till nytt, komma i ordning ordentligt :)

Nu är jag hungrig, så frukost är lockande... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0